Re: Laptop dla studentki architektury

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 10:35:13 MET DST

Użytkownik szba napisał:

[cut]

> Chcę kupić laptop w cenie do 3500 zł. Bardzo proszę o sugestie, co mogłabym
> kupić w tej cenie. Interesuje mnie komputer z systemem Windows i w miarę z
> dużym wyświetlaczem. Co wybrać - zwykły czy panorama? ż byszczącym czy
> matowym ekranem? Jaka wielkość dysku i RAM? Jakie wyposażenie byłoby
> przydatne? Komputer, który służyłby mi w czasie ok. 4 lat studiów. Proszę
> też o podanie orientacyjnych parametrów tego laptopa.

Ale studentka architektury to kompresuje/obrabia filmy (porno? :-} ) czy
grzebie w Corelu czy moze ogladac tylko filmy i slucha mp3? To
oczywiscie ironia, bo "laptop dla studentki architektury" mi prawie nic
nie mowi, no tyle samo co "laptop dla studenta rolnictwa" ale tak sie
sklada, ze moje dziewczyna studiuje arch i wiem co potrzeba, po pierwsze
mocny proc (core2duo), po drugie minimum 1GB ramu, po trzecie duzy
wyswietlacz, wszystko to przydaje sie w 3d studio i archicadzie
(szczegolnie przy renderowaniu, strasznie sie wscieka jak na swoim
Pentium M renderuje sie cos bardzo dlugo a u mnie na c2d moment) :)

--
Pozdrawiam,
Maciek