Ku przestrodze innym P5K-userow

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 09:28:09 MET DST

Nie wiem, czy nie chwale "dania przed zachodem slonca", ale chyba
znalazlem rozwiazanie i przyjdzie mi publicznie odszczekac zarzuty,
ktore wypluwalem z siebie w akcie desperacji w kierunku firmy ASUS :)

Instalowalem WSZYSTKO co ASUS dolaczyl do mobo. Przeczytalem
6.600 postow na grupach. Kupilem przelotki ATA - SATA (ktore nota
bene nie dzialaja, ale moze i dobrze! :)

Zonglowalem dyskami, wpinalem PCI SB Live!, zdemolowalem
"slicznie" pozapinane kable w obudowie, wykonalem fure zdjec,
napisalem kilka postow na grupy, stawalem na rzesach, by po -nastu
latach skladania (sobie, rodzinie i znajomym) kompow wrocic do korzeni
i "dla pewnosci i bez szans na sukces", z nudow wrecz i braku pomyslow
wejsc na strone http://www.jmicron.com a pozniej do
ftp://driver.jmicron.com.tw i... jak reka odjal !!!

3 dni walki, rwania wlosow i psioczenia, tylko po to, zeby
_zalatwic_to_sterownikiem_(do ATA)!!! Chyba zabije sie wlasna
piescia! Sprawdze to jeszcze (walczylem do ok. 1:00), bo az nie
chce mi sie wierzyc!

Sprawdze to jeszcze i wydam - tak modne ostatnio w mediach
- "oficjalne oswiadczenie w tej sprawie" :)

pozdrawiam
JeRRy