Re: Karty directX 10 juz przestarzale.

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 18:36:20 MET DST

Użytkownik "Radek" <deepsky@go2.pl> napisał w wiadomości
news:f9mvcl$skt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No... zabawki też potrafią kosztować. Z drugiej strony to trochę tak
> głupio wydawać dość dużo na coś co ma posłużyć tylko w popykanie w kilka
> gier...
>
> A na dużym LCDeku przynajmniej da się obejrzeć lepiej wszystko a nie tylko
> gry. ;)

Trochę głupio wydawać dość dużo ( względnie ) na popykanie w kilka gier? Dla
jednego dużo, dla drugiego nie :). Chodzi mi o samą kwestię "przepłacenia".
Nie ma czegoś takiego, gdyż kart o podobnej wydajnośći ( inna firma, inny
model ) dużo taniej nie ma więc nie jest to kwestia przepłacenia lecz tego
czy kogoś na to po prostu stać.