Re: problem z hdd

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 17:12:01 MET DST

"Marcin Kocur" f9ml7t$816$1@nemesis.news.tpi.pl

> Nie. Ja jestem zwykłym użytkownikiem komputera, a to czego się nauczyłem
> przyszło samo, po prostu musiałem się tego nauczyć, żeby wykonać jakieś
> zadanie. Żadne jumpy mi do tej pory nie były potrzebne, pewnie dlatego
> że używam LILO lub GRUB-a.

Rozmawialiśmy kiedyś o partycjach i byłeś zaskoczony tym, że
w partycjach FATalnych jest na początku bootsektora JPM. :)
Poddałeś to w wątpliwość i nawet umotywowałeś tę wątpliwość. :)
Podpowiedziałem Ci, że wystarczy wrzucić do wyszukiwarki to
i owo, a się znajdzie, ale nadal utrzymywałeś, że JMP nie ma. :)
Oczywiście pokazałem Ci pierwszy z brzegu link do budowy FATalnej
partycji. :)

> No, ale sygnaturkę sobie popraw.

Wiesz... Rozstaję się w wyrobami człowieka, który miał pokochać :) moją
przyszłą żonę, jak mi życzyli :) moi dawni znajomi, :) znający BGatesa. :)
Z ludźmi, o których piszę, nie rozstaję się -- oni rozstali się ze mną
przed ponad trzema laty. :) Czarę niegoryczy ;) przelał wybranek przyjaciół
Gatesa -- Michał Kawecki, nazywając mnie publicznie trollem. BTW -- Kawecki
o partycjach nie wie więcej od Ciebie, ale Ty lepiej rokujesz o niego, bo
mnie nie wyzywasz od trolli. :)

BTW Kaweckiego -- mam jeszcze jednego jemu podobnego na swym sumieniu.
Kiedyś (za kilka lat) wrócę na grupach do tego tematu. :) Imię tamtego
zaczyna się od 'P', ale nie kończy na 'r'. :)

Co do życzeń moich ex-przyjaciół i znajomych -- Bóg wysłuchał tych
próśb w sposób istnie Boski -- nie wiem, czy śmiać się, czy płakać
z tego wysłuchania, ale wysłuchał. :)

Innymi słowy -- raczej sygnaturki już nie poprawię, chyba że w innym systemie. :)
Chętnie bym zasiadł przed jakimś porządnym i... Popisałbym. [się]

Windows Wiśta Wio nie chcę nawet za freeko. :) Nawet z dopłatą, chyba
że bardzo wysoką i płatną bezpośrednio na moje konto. :)

Właśnie zbadałem przed ,,chwilą'' to miejsce

   http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070730/BIALYSTOK/70729033

i zastanawiam się nad zakupem notebooka na raty: Ze skwerku praktycznie nikt nie
korzysta, więc miałbym tam szybkość wielokrotnie wyższą niż w domu, a za płacone
Dipolowi za dostęp do sieci pieniądze mógłbym kupić notebooka w niecałe dwa lata. :)

Pozdrawiając moich ex-przyjaciół -- zbieram na wakacje. Dziś w Wigrach jest jakiś
jarmark. :) Grosz do gorsza, likwidacja kont bankowych (Śląski i Inteligo -- wbrew
pozorom te banki są już dla mnie straszliwie drogie, choć mocno polubiłem je) itp.,
i jakoś nazbieram :) na wyprawę do Azalandii. :)