Re: problem z nagrywarka...

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 16:34:02 MET DST

Witam!

W liście datowanym 12 sierpnia 2007 (16:25:27) napisano:

> od jakiegos czasu moje adreka jest zgrywanie danych z cd lub dvd na
> dysk
> twardy i odwritnie (nagrywanie z dysku na dvd lu cd) strasznie dlugo
> trwa... i potwornie spowalnie wszystko... nie da sie np sluchac muzyki
> na
> winampie i zgrywac jednoczesnie bo muzyka strasznie sie zacina...
> jakies
> sugestie oprocz reinstalacji systemu?
> Pozdrawiam
> Greg

Włącz DMA - Start->Panel Sterowania -> System -> zakładka "sprzęt" ->
Menedżer Urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI -> sprawdź, czy we
właściwościach wszystkich urządzeń typu "Podstawowy kanał IDE" i
"Pomocniczy kanał IDE" w zakładkach "Ustawienia zaawansowane" "tryb
transferu" ustawiony jest na "DMA jeżeli dostępne"

Założyłem że masz nagrywarkę na ATA i Windows XP, bo nie napisałeś, a
powinieneś.

--
Pozdrowienia,
 Brovar