Re: ATI MOBILITY RADEON 7500

Autor: Max <MaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 12:40:12 MET DST

> Jest chyba z 50 milionów benchmarków do porównywania. Ale powiem Ci
> odrazu, że GMA950 będzie prawdopodobnie szybsze od R9250, bo o ile się nie
> mylę, to jest to mocno wykastrowany R9200, który jest wykastrowanym R9000,
> który jest wykastrowanym R9100, który jest wykastrowanym R8500 ;)

Dzięki wielkie. Szukalem, przegldałem i nic z tego nie wynka :)
Po prostu chce od Was prostej odpowiedzi, czy na tym troche mocniejszym
lapie od mojego starszego desktopa, GMA950 (128+128) bedzie pracowala lepiej
niz ta ATI9250 na Bartonie.
I w ogóle czy nie bedzie gorzej? Poza tym jak to jest z tymi DirectX?
Jeszcze raz dzieki