Re: Jaki zasilacz do 300zl - decyzja podjeta;)

Autor: tHe mRuWa <ggrzes1WYTNIJ_at_DUZEgmail.com>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 12:19:35 MET DST

W artykule news:f9lfv7$9mo$2@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Marcin Kocur z adresu <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał(a):

> Mogę się dowiedzieć w jakich okolicznościach?

2reklamacja zasilacza i m.in. taka propozycja sie pojawila...

a co do zasilacza to wezme najprawdopodobniej
Seasonic S12II-430 http://zenfist.pl/pID/1564.htm
chyba glosniejszy niz BQT nie bedzie, bo na ciszy
zalezy mi rownie mocno jak na jakosci.
Pozatym podobaja mi sie w nim m.in. 2kable sata, a nie 1 jak w BQT

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa