Re: plamy pikseli

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 11:05:26 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał w wiadomości
news:f9lfdd$cbg$3@atlantis.news.tpi.pl...
> Co ma piernik do wiatraka... chociaż... wirusa miałeś?
>
> W BIOS-ie jest to samo? Pod Linuksem to samo?

To się podczepię. U siebie zauważyłem 3 dziwne smugi. Jeden z nich idzie
pionowo, wzdłuż całego monitora, na szerokość ok 5 mm i jego kształt nie jest
regularny. Inne 2 są poziomo, na szerokość 1 pixela, ale występują tylko w
środkowej części monitora. Co to może być? Widać to tylko przy ciemniejszych
barwach (szary, bordo, brązowy). Napisałem wczoraj do Samsunga z zapytaniem, ale
odpowiedź dostanę pewnie w poniedziałek.