Re: Jakiego laptopa wybrac?

Autor: szpon <szponik_at_nospam.o2.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 10:48:43 MET DST

Maciek napisał(a):
> Witam. jestem teraz na wyjezdzie studenckom w USA i zamierzam kupic
> laptopa. Jaka firme mozecie mi polecic? Co sadzicie o HP?
> Czym sie rozni procesor duo core od duo core 2?
> jak sie maja predkosci tych procesorow w porownaniu do procesora
> pentium 4

Jeżeli Cię stać, to tylko ThinkPad serii T. Przy HP są ciągłe problemy z
serwisem. Poza tym psują się - pękają zawiasy (żadko), są totalnie
nieodporne na zalania, "odklejają" się chipsety na BGA (często -
szczególnie dotyczy HP Compaq, nawet tych prawie nowych), wyłamują się
gniazda zasilania (często). Z innych marek, mogę polecić jeszcze Toshibę
(ale nie Tecra) i Sony.