Re: Intel Core2 Quad

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 10:25:41 MET DST

Dnia 2007-08-12 09:18, Użytkownik Wiktor S. napisał:

> Odpowiedzi tego typu brzmią mniej-więcej "nie kupujcie bo to chała bo ja
> nie mam i będę wam zazdrościć".

W szkole nie nauczyli czytać ze zrozumieniem ?
Nie napisałem że to chała i nie będę zazdrościć.
Jeśli komputer będzie używany do typowych prac to
ciężko będzie wykorzystać 2 jądra więc płacenie za
4 nie jest wyjściem rozsądnym. Dlatego pierwsze pytanie
to czy używamy aplikacji które będą potrafiły wykorzystać
taki procesor.

Pozdrawiam