Re: wysokość monitora LCD na VESA

Autor: unknown <email_at_nmsi.com>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 22:50:32 MET DST

Darek wrote:
> niie bardzo rozumiem, czyli jesli jest za wysoko to katy widzenia sa
> gorsze to wiadomo, ale nikt nie bedzie pracowal z glowa podniesiena do
> gory. Chodzi raczej o srodek w linii prostej, a ze jestem wysoki to bede
> mial troche miejsca miedzy biurkiem, a monitorem na scianie.

To zalezy jeszcze jak wysokie jest twoje biurko.
Najlepiej byloby zasiegnac informacji od ludzi ktorzy w ostatnich latach
robili prace dyplomowe (magisterskie/studia doktoranckie)na ten temat; a
jesli juz znajdziesz odpowiednia formule wiazaca twoj wzrost, wysokosc
biurka,odleglosc od sciany, wyskosc zajmowanego stanowiska to i tak
bedziesz musial nabyc/wypozyczyc teodolit do dokladnego zawieszenia
monitora, abys w ten sposob nie musial pracowac z "podniesiona glowa".

Z drugiej zas strony "podniesiona glowa" swiadczy o pewnosci dobrze
wykonywanego zadania (confidencja).