Re: jaka p³yta g³owna do leciwego sprzêtu?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 20:59:36 MET DST

Silent_Bob napisa³(a):

> Wy³ama³ siê z±bek *wewn±trz* slotu AGP? :-o Zdolniacha ta twoja siostra!

Chodzi o ten ruchomy zatrzask z ty³u slotu (za przód przyjmuj±c miejsce
przy ¶ledziu :P) - pewnie mamy to samo na my¶li. I to nie by³a siostra -
ona nawet do komputera nie zagl±da. Z±bek poszed³ w jaki¶ tajemniczy
sposób gdy zmieni³em kompa i ze znajomym wyjmowali¶my niektóre czê¶ci ze
starego. Szczegó³ów nie pamiêtam, ale brak ostro¿no¶ci doprowadzi³ do
tego, ¿e kawa³ek plastiku siê oderwa³. :P
Potem na bezie tego, co nie by³o mi potrzebne i ró¿nych starych
elementów pl±taj±cych siê w szafie z³o¿y³em zestaw dla siostry, która
by³a zmêczona u¿ywaniem P166MMX. :P Jako¶ nie by³o problemów z brakiem
tego z±bka - a¿ do teraz...

> Ewentualnie odkrêæ ¶ledzia od karty (jedna ¶rubka z góry) i go wygnij.
> Czêsto przy ¼le wyprofilowanym ¶ledziu karty lub ¼le spasowanej obudowie
> przykrêcenie ¶rub± powoduje ¿e koniec karty sam wyskakuje ze slotu.

No dobrze, ale ¿eby dwie ró¿ne karty mia³y takie problemy? ;)