Re: Komputer dla studenta;-)

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 18:10:17 MET DST

Użytkownik Głośnik napisał:

> Galaxy od jakiegoś czasu zepsuł sie , i nie warto brać ich kart, można
> poczytać o tym na wielu forach.
Ja słyszałem że z galaxym to jest tak że pierwsze z danej serii są dobre
(np. kołki mają tantale zamiast elektrolitów) a potem cena spada i spada
jakość, i w końcu zostają już takie knoty jak obecny w sklepach 7900gs
który do pięt sie takiemu z pierwszej "serii" nie umywa .
Ale i tak są znacznie lepsze od "palita" aka "pixelview".