Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 17:18:04 MET DST

Witam!

W liście datowanym 11 sierpnia 2007 (09:43:08) napisano:

> Trzy pierwsze faktycznie powinny być wpięte na stałe, więc
> mogą być z tyłu. Player jest wpinany okazyjnie i z przodu.
> Kontrolery do gier też spokojnie z tyłu, (chyba nie muszą
> być wpięte non stop) a tak na prawdę to masz wszystkie 3
> czy tylko tak piszesz teoretycznie ?

> Pozdrawiam

Mam joystick i kierownicę, gamepad pożyczyłem kumplowi;]. I wygodniej
jak są wpięte na stałe, bo do kierownicy (Saitek R440) za każdym razem
trzeba przeinstalowywać sterowniki po odłączeniu, bo ForceFeedback
przestaje działać;]. A ma ciut za krótki kabel, żeby można było
wygodnie mieć wpiętą z tyłu i chować ją pod biurko, gdy się nie
korzysta;]

--
Pozdrowienia,
 Brovar