Re: Jaką kartę graficzną wybrać?

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 14:24:14 MET DST

Użytkownik "Marek" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości
news:bc1gsafrcupz$.5ijg38h06alu.dlg@40tude.net...
> Wytlumacz mi prosze czym sie rozni obraz jakościowo na monitorze bo mnie
> zabily te Twoje farmazony.
> Marek

Porozmawiaj chłopie z grafikami to będziesz wiedział, poza tym moja
wypowiedź oddaje moje subiektywne odczucia.
Jeśli Tobie to nie odpowiada to już Twój problem. Absolutnie nie popieram
dyskusji o wyższej wydajności kart firmy X nad kartami firmy Y, jednak
uważam (subiektywnie), że po kartach Matroxa najlepszy jakościowo obraz
generują ATI.

Oczywiście każdy ma prawo się z tym nie zgadzać.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men