czy procesor może robić kaszankę w 3DMarku?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 13:42:36 MET DST

Witam!
Ten post jest ciągiem dalszym moich problemów z płytą F-S D1561-C23
która miała uszkodzoną kartę "onboard" a na slocie AGP karty graficzne
ASUS N6200 oraz ASUS N7600GS robiły migające wielokąty i smugi w
3DMarku 2003 (walczące samoloty).

Wymieniłem płytę główną na D1627-G31, też F-S.
Przeinstalowałem Windows XP Prof od zera, bo miałem problemy
ze sterownikami (wystąpił błąd podczas instalacji....nieprawidłowe dane).
Wszystko teraz chodzi pięknie za wyjątkiem.... no kto zgadnie...?
Grafika do bani, objawy jak na poprzedniej płycie. Nawet spróbowałem GF4
MX440 i to samo.

Wymieniałem nawet zasilacz na inny. Pamięci poza podejrzeniem, bo to nowe
OCZ, testowałem całą dobę Memtestem.
Czy ktoś może mi autorytatywnie powiedzieć, czy procesor może dawać taki
objaw? Nie mam takiego na podmianę.
Żadne inne błędy systemu nie występują.

Z góry dzięki za jakieś sugestie.

Feromon