Re: Wyciszanie GeForce'a FX5200

Autor: Maciek <kolul_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 21:59:42 MET DST

PaRaGaS pisze:

> Ja na mojego MSI FX5200TDR po prostu wsadziłem radiator zamiast
> stockowego coolera i działa bezbłędnie już półtora roku.

To dla mnie dobra wiadomość :)

> Najprawdopodobniej również nie musisz nawet jej spowalniać :)

Oj, pewnie muszę, bo Twój radiator to pewnie model projektowany od
podstaw jako samodzielne i samowystarczalne chłodzenie, a ja niestety
kupiłem cały zestaw chłodzący radiator+wiatraczek i chcę po prostu
wyłączyć wiatraczek :) - radiator nie był więc przewidziany do
samodzielnej pracy. W każdym razie spróbuję bo na razie ten GeForce to
najgłośniejszy element w komputerze. Dzięki za odpowiedź :)

--
Pozdrawiam
Maciek