Wysyp bad sektorow

Autor: <axh.hel_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 15:14:24 MET DST

Moj dysk systemowy padl kilka dni temu. Uszkodzona byla tabela
partycji, ale nie tylko. Nie znam sie na tym zbytnio, ale zaskoczylo
mnie, gdy znalazlem na nim prawie 12000 bad sektorow, jeszcze
dziwniejsze wydaje mi sie, ze w pewnych obszarach bady wystepuja w
dokladnie co piatym sektorze i wszystkie zajmuja obszar partycji
systemowej. HDD regenerator naprawil je wszystkie po kolei... tak
przynajmniej twierdzi.

Powiedzcie mi, co moglo spowodowac taki wysyp badow i czy dysk po ich
naprawieniu jest jeszcze godny jakiegokolwiek zaufania?

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Aleksander Helinski