Re: Pamieci ECC

Autor: <saviorek_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 12:04:42 MET DST

> Ale powiedz mi, po co szukać płyty do posiadanych *starych*
> pamięci, skoro taniej i lepiej będzie je sprzedać komuś, kto
> chce rozszerzyć pamięć w starym serwerze i kupić nowy, szybki
> zestaw?
>
> PS. Nie kości, ale MODUŁY!

I tak musze złozyć komuś niedrogiego kompa
to tak mysle sobie ze jak dostane niedrogą płyte i bede mógł
zamontować tam te moduły
to bedzie bardziej opłacalne niz sprzedać je na allegro za grosze (i
tak widze ze mało kto kupuje twe pamieci)
A moze sobie zostawie takiego kompoa i tak korzystam tylko z internetu
to byłby dla mnie potęzny komputer :)
Pzdr