Re: Cel 2.53GHz - jaka temperatura w spoczynku / stresie?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 11:51:27 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 10 Aug 2007 11:11:15 +0200
is the real date, Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>"Goły" rdzeń był co prawda zmorą niezaprawionych w bojach
>amatorów, ale pozwalał znacznie poprawić odprowadzanie ciepła
>i uzyskać o kilka stopni niższą temperaturę.

Cos w tym jest, moje P3-866@910 nie grzeja sie prawie wcale. Goly
rdzen faktycznie byl moja zmora, zalatwilem jednego Athlona i jednego
P3 w ten sposob - ale, co ciekawe, nie poprzez ukruszenie rdzenia,
lecz uszkodzenie tego cholernego wafelka zbyt mocno docisnietym
radiatorem. W koncu wymyslilem swoj autorski sposob ochrony zarowno
jadra, jak i podstawy z nozkami: zeszlifowane do odpowiedniej grubosci
fibrowe uszczelki hydrauliczne. Inaczej niz w przypadku copper shim`ow
mozna je spokojnie przykleic kropelka Kropelki. Sprawuja sie genialnie
i oszczedzaja masy stresow przy zakladaniu radiatora :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR