Re: PCMCIA WiFi - jaka dobra?

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 10:49:47 MET DST

On 10 Sie, 10:25, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> Ta karta Linksysa w zależności od wersji ma jeden z co naj-
> mniej dwóch różnych scalaków sieciowych więc trudno ocenić,
> jaki masz i czy to on odpowiada za problemy.
>
> PS. W jakich sytuacjach występuje obciążenie i czy jesteś
> pewien, że winna jest karta, a nie jakiś program?

No patrzę co się dzieje na menadżerze zadań. Wcześniej przy pracy z
PCMCIA nie było takich obciążeń. Mam W2K i tej karty nie da się (albo
nie wiem jak) skonfigurować w samym systemie jak to ma miejsce w XP.
Bez aplikacji Linksysa raczej się nie połącze. Jest szyfrowanie WEP
128bitów. Może je wyłączyć i zostać tylko przy weryfikacji MAC adresu
karty? Z drugiej strony jak dodatkowo wyłączę Brocast to karta nie
może znaleźć routera... a to też jakieś zabezpieczenie... Mam Linksys
WRV200.

W momencie kiedy nic się nie dzieje na kompie proces WPC54GX4.exe
obciąża CPU od 38 do 95% i zajmuje przy tym 15MB RAM ;-)

K.