Re: problem ze zintegrowaną grafiką na FS D2561-C23

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 22:38:01 MET DST

news:f9bpfs$c09$1@polsl.pl...

> Grafika obciąża pamięć znacznie intensywniej, niż procesor
> (i w efekcie testy). Zatem problemy z ustawieniami mogą
> się objawiać na zintegrowanej grafice, ale *jeszcze*
> nie w normalnej pracy.

> Raczej należałoby skupić się na ustawieniach pamięci (zegar,
> timingi) i zobaczyć, czy ich zmiany mają wpływ na te objawy.

BIOS jest tak ubogi, że nie ma tam możliwości ustawienia timingów.
Doszedł jeszcze inny objaw. Przy pamięciach bez dualu artefakty również
występują,
ale nie w trybie tekstowym, a dopiero w graficznym.

Teoretycznie można włożyć kartę AGP, ale:
przy GF 2 MX jest dobrze, ale nie ma akceleracji 3D.
jak włożyłem ASUSa N6200 to się zaczęła jazda ze sterownikami -
a to okna się otwierały a po zamknieciu zostawały aż dałem odśwież,
a to przy rozdzielczości 1024x768 następowały restarty, a to
3DMark wyświetlał jakieś ekstra linie i smugi - słowem porażka.
ASUS 7600GS to samo.

Jednym słowem płyta do kubła. Pewnie jakiś problem z AGP.
Dodatkowo ciekawostka: po zainstalowaniu XP i wszystkich sterów nie działały
USB.
Po włożeniu karty PCI z USB system bez dodatkowych sterów zainstalował USB.
Co najdziwniejsze, porty USB na płycie zaczęły od tego działać!!!

Nie lubię Fujitsu-Siemensa.... trzy dni zmarnowane.

Feromon