Re: pora na quada ?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 22:26:44 MET DST

> Intel C2D QUAD Q6600

Stałem przed takim wyborem chwilę temu. Wybrałem mimo wszystko E6850.
Obejrzałem wiele testów z wykorzystaniem Q6600 i E6700 (nie było jeszcze
E6850). Większość testów wskazywała, że jednak "rządzi GHz". Zwłaszcza gry i
normalne aplikacje. Jedynie aplikacje spotymalizowane pod kątem
wykorzystania dodatkowych rdzeni mogą zaoferować, nawet spore,
przyspieszenie. Jeśli używasz CADa, to ten pewnie potrafiłby zrobić użytek z
4 rdzeni, natomiast większość typowych aplikacji pod Windowsem zadowala się
2 rdzeniami.
Z tego co można znaleźć w necie i na tej grupie Q6600 dość mocno się grzeje.
Mój E6850 bez wysyiłku i na BOXie chodzi na 3400, osiągająć <60 stopni
podczas testów. Płyta to Asus P5K Dlx + HXy 800 CL4

--
Mariusz