Notebook Packard Bell

Autor: Przemysław Sługocki <slugocki_at_post.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 19:35:36 MET DST

Szukam małego, niezbyt drogiego notebooka do pracy (pisanie, jakieś
prezentacje mało skomplikowane ), internetu, okazjonalnego przeglądania
fotek. No takie nic specjalnego. Komputerek ma być wygodny, nie
rozlecieć się po miesiącu i wytrzymać noszenie w torbie. Znalazłem coś
takiego
http://www.allegro.pl/item223338246_packard_bell_bu45_12_1_t5200_1gb_120gb_bt_win_vh.html
No i moje pytanie co to za firma Packard Bell i czy warto się tym
zainteresować, bo wygląda milutko.
Pozdrawiam - Przemysław Sługocki