Re: Radeon TV Out

Autor: ten <m_at_m.org>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 18:28:01 MET DST

Ale ja miałem na myśli telewizję kablową. Wbrew pozorom ma ona swoje
zalety. Po pierwsze satelita nadaje poprzez fale elektromagnetyczne i
jest bardziej podatny za zakłócenia i przerwy w nadawaniu. Po drugie
wynajęcie satelity jest dosyć kosztowne, więc gdy wkrótce nastąpi dalszy
spadek cen łącz internetowych to będzie bardzo konkurencyjne. Poza tym
żeby zrobic telewizję na żądanie potrzebny jest sygnał zwrotny do stacji
nadawczej więc tv satelitarna stosuje rozwiązania hybrydowe. Nadaje
przez satelitę a sygnał zwrotny idzie innym połączeniem przez internet.
W sumie można więc tą telewizę puścić od razu przez internet kablem cały
czas bez potrzeby kupowania odbiornika satelitarnego.