Benq FP93GP

Autor: kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 12:07:13 MET DST

Witam,

Przejrzalem archiwum grupy i sporo osob chwali i poleca ten monitor. Ale nikt
nie wspomina o smuzeniu. Kupuje monitor do pracy, ale i do gier - moze
niekoniecznie FPSow, ale np. World of Warcraft jak najbardziej. Dlatego
interesuje mnie czy czas reakcji 8ms GTG (ale 20ms realny wg strony Benq)
wystarcza do komfortowej gry? Nie jestem jakims pro-maniakiem wychwytujacym
kazda klatke, ale zbyt duze smuzenie przekresla kazdy monitor w moich oczach.
Czy ktos uzywa tego Benqa do zabawy i moze sie wypowiedziec?

Z gory dzieki,

Kuba