Re: USB - stary problem ale dosc dziwny

Autor: Darek <yakumo_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 10:19:31 MET DST

Użytkownik "ten" <m@m.org> napisał w wiadomości
news:f9eifn$27p$1@achot.icm.edu.pl...
> To może być problem z jakością tego zbyt taniego urządzenia. Można
> jeszcze spróbować poszukać na stronie producenta, czy jest nowsze
> oprogramowanie (firmware) do tego konwertera ide/usb.

Witam,

Nie było żadnego dodatkowego oprogramowania do tego. Dziwi mnie to, że
generalnie na innym komputerze działa bez problemów a na moim raz zadziałał
i teraz nie bardzo. Czy odinstalowanie wszystkiego na usb w awaryjnym rozni
sie czyms od wykonania tej czynnosci w trybie normalnym ?

pozdrawiam

Darek