USB - stary problem ale dosc dziwny

Autor: Darek <yakumo_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 09:50:12 MET DST

Witam,

Postanowilem podlaczyc dysk na IDE przez przejsciowke do USB, zasilacz zew.,
generalnie no-name. Podłączyłem i wykrył jako nieznane urządzenie, coś
namieszałem w ustawieniach i nagle odczytał jako dysk Seagate, trochę
popracowałem a poźniej restart no i sie zaczelo...

- teraz jest tak, jakikolwiek port usb -> nieznane urzadzenie usb
- porty dzialaja, wpinam mp3 i wszystko jest ok
- sam dysk i przejsciowka tez dziala na sasiednim kompie, bezproblemowo
identyfikowany jako 'mass storage' a pozniej jak Seagate
- XP + SP2

Odinstalowywałem kontrolery usb po restarcie wykrywal ale dalej to samo. Jak
to dranstwo zmusic do pracy?

pozdrawiam

Darek