Re: windows XP i wydruk

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 00:18:46 MET DST

> Da się wszystko, popytaj na grupie dotyczącej Windowsa. Zajmowałem się tym
> pare lat temu,
ja też..
jest troszke zabawy (wyłączenie buforowania wydruków, ustawienie
masz rację dużo też zależy od programu DOS

Na p.c.os.winxp też zapytałem, a ponadto po raz kolejny odświeżyłem pamięć
lekturą google.

> EOT.
Może jednak....

Problem w tym, że to działało ! Program grzecznie pchał wszystko do lpt1: a
drukarka drukowała. Teraz nie che drukować w żadnym trybie w środowisku
windows. Czy to tylko winda ? Nie dałbym głowy. Chciałbym potraktować ten
port lpt jakims programem diagnostycznym.

--
Marek