Re: Trzeszczący dźwięk w komputerze PC

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 22:25:54 MET DST

Użytkownik <dkrasnowski@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1186604625.054810.108810@w3g2000hsg.googlegroups.com...
Mam problem z dźwiękiem w moim komputerze PC. Najpierw myślałem, że to
głośniki. Faktycznie były już stare. Więc wymieniłem na nowe firmy
Creative. Okazało się, że komputer nadal trzeszczy zamiast czysto
grać. Wymieniłem więc kartę dźwiękową na nową - C-Media. I też nic.
Ręce opadają. Co może powodować beznadziejne trzeszczenie. Czy tym
razem trzeba wymienić płytę główną? A może wystarczą najnowsze
sterowniki? Proszę o poradę.

A nie masz coś z zasilaczem? Ostatnio jak ktoś ma coś z kompem to w ciemno
można obstawiać zasilacz. O dziwo często się trafia.