Re: Port szeregowy COM

Autor: Madz <klasac1_wywaltojesliniespam__at_pnet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 21:40:07 MET DST

Dnia Wed, 08 Aug 2007 14:15:21 +0200, -=SpiDer=- napisał(a):

> [...]

To kazdy srednio inteligentny na poczatku sprawdza... Problem jest w czym
innym.

> Niestety w instrukcji nic nie znalazłem poza informację gdzie jest
> gniazdo COM na płycie i co tam się podłącza a przyznaje pomysł dobry...

Wiekszosc tasiemek jest standardowych (oznaczony jest na nich pierwszy pin
rs232 kropka). W tej chwili tez mam nowa plyte asusa pod am2 i mialem ten
sam problem. Zadzialaly dwie tasemki z 11 ktore sprawdzalem:). Same wtyczki
itp sa identyczne po przemierzeniu. Problemem jest, ze nie dociskaja na
plycie do pinu. Wyglada na to, jakby asus mial to gniazdo jakies dziwne.
Polecam stare tasmy z 486 itp - u mnie taka wlasnie zadzialala. Z nowych
kupionych na allegro/w sklepie nic.

m.