Re: Grafika na AGP

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 21:37:08 MET DST

> A co ma być nie OK? Że jest cichy? :) Problem może być jak masz wszystkie
> sloty PCI zajęte, ale przy współczesnych płytach głównych to się raczej
> nie
> zdarza.

Jak dlugo swoja karte uzytkujesz juz? Moj obecny wentyl jest juz po wymianie
(taki jak oryginalny) bo po jakims roku od zakupu zaczal byc mocno
slyszalny, a po kolejnych paru tygodniach calkiem sie zatrzymal. Poki co od
wymiany niecaly rok temu jest dobrze. Poprostu chodzi mi o to czy i ten nie
zacznie "rozrabiac" w niedlugim czasie.

> To zależy o jakich grach mówimy. Da się pograć w większość współczesnych
> gier, ale np. w NFS:Carbon już nie zagrasz w pełnych detalach... Jeżeli
> nie
> jesteś maniakiem najnowszych produkcji, ewentualnie możesz się obejść bez
> dodatkowych "upiększaczy", to 7600GT będzie optymalnym wyborem do Twojej
> (leciwej już niestety) konfiguracji.

medium details powinny mi wystarczyc - czasem moze pomoc obnizenie
rozdzialki :-)

Paweł