Re: ASUS A7V600-X i pamięc 2,6V

Autor: Konop <konoppo_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 18:20:56 MET DST

> No u mnie też poprzednio chodziły 2 różne pamięci 256MB (Hinix i
> GoodRam). Potem przesiadłem się na te 2 512MB i początkowo też się
> wydawało, że wszystko OK, ale czasem jest zwis :/... .
> Mógłbyś sprawdzić jakie masz pamięci?? Na 2.5V czy 2.6V ?? Powinno być
> na nich napisane :)... . W najbliższych dniach jadę do kumpla, on ma
> płytę z reguklacją napięcia, to sprawdzę, jak te moduły się u niego
> zachowują.

Przetestowałem te pamięci u kolegi na Asusie A7N8X-X przy ustawieniu 2.6V
dla pamięci - i wszystko działało właściwie, test przeszedł 5 razy, ani
jednego błędu... Wróciłem do domu, wrzuciłem do siebie pamięć - i za
pierwszym razem 6 błędów :/... . Tak więc na 100% nie jest to uszkodzenie
pamięci, tylko kłopoty ze współpracą pamięci z resztą kompa....