Re: Kingston Data Travel 1GB

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 18:01:47 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:f9colv$rp7$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "Gozdek" <gozdek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> A ruszałeś obudowę - wystarczy coś z nią zrobić i może mieć takie kwiatki.
> Te USB z przodu to jakaś pomyłka. Kup przedłużacz USB i wyprowadź port z
> tyłu. ;)

Wiedziałem że są problemy z przdonimi panelami a konkretnie z kablami, ale
myslałem, że jak bedzie problem to od razu, a nie po pół roku, co dziwne
port ten jest w takim panelu montowanym w kieszeni 3,5" i jest tam czytnik
kart pamieci wyjścia: firewire, mic, słuchawki, USB, i czytnik kart. i
wszystko chodzi (bez firewire, bo płyta główna nie posiada). Panel ten
zabiera 2 porty USB (1 czytnik i 1 port w panelu) wszystkie kable sa takiej
samej cienkiej jakości, o ekranowaniu mozna zapomnieć, jest tylko czarna
rurka, a w niej poupychane kabelki) problem sprawia tylko ten jeden port
USB, czytnik chodzi ok (testowałem memory stick pro duo, odczyt ok 8MB/s).

Wygrzebałem przedłużacz USB z szafy i jak narazie jade na przedłużaczu :)

Dzięki za rady!

Pozdrawiam!

--
Gozdek
S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S