Re: Kingston Data Travel 1GB

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 16:44:19 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:f9cj1i$66r$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "Gozdek" <gozdek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:f9ci2u$o3u$1@node2.news.atman.pl...
>> Co o tym myslicie?
>
> Masło maślane - napisz to jeszcze raz.
Oki zapisze to w punktach :)

1. Pendrive Kingston chodził przez 6 miesięcy na przednim panelu (srendi był
wpinany i wypinany 1 dziennie)

2. Od jakiegoś czasu (miesiąc) nie chodzi poprawnie na przednim panelu USB
rozłacza sie i włącza zamoczynnie.

3. Mój wniosek: przendi port USB uszkodzony lub pendrive uszkodzony

4. Aby weliminowac podejrzenie uszkodzenia portu włożyłem inny Pendrive i ku
mojemu zdumieniu chodzi idelanie, więc port USB jest dobry

5. Wniosek: Pendrive Kongston uszkodzony!

6. Wczoraj włożyłem niby uszkodzony Pendrive Kongston do tylnego portu USB i
działa idealnie, natomiast w przendim portem USB ten pendrive nie chce
działąć (rozłącza się i włącza)

7. Wniosek port USB na przenim panelu nie jest uszkodzony (inne pendrive
działa), Pendrive Kingston tez nie jest uszkodzony (na tylnych portach USB
działa i na innym komputerze też) więc dlaczego akurat w tym jedynym porcie
na przednim panelu Pendrive Kingston nie chce działać?? (voodoo czy inna
magia :) )

Pozdrawiam!

--
Gozdek
S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S