Re: Dlaczego komputer sie wyłącza?

Autor: <wuspur_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 13:12:27 MET DST

:) Ale jestem szczęśliwy. Udało mi się usunąć awarie :) Dobrze
myśleliście chłopaki o radiatorze i wiatraczku.
Ale wielkie dzięki głównie dla Radosława Sokoła, który polecił mi
otworzyć pokrywe kompa. Okazało sie, że pomiedzy radiatorem a
wiatraczkiem zebrała sie warstwa kurzu o grubości 1mm, która nie
przepuszczała powietrza z chłodzenia. Wyczyściłem tą warstwe nie
zdejmując wiatraczka i wszystko wróciło do normy. Począwszy od nie
wyłanczania sie kompa przez tem w okolicach 40 stopni C do cichej
pracy maszyny :) Dzieki za pomoc pozdrawiam :)