Re: przejściówka SVGA->DVI-D

Autor: hype <zzhype_at_op.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 12:59:17 MET DST

Seryozha wrote:

> Chodzi mi o możliwość przyłączenia monitora LCD z wejściem cyfrowym do
> tradycyjnej karty graficznej, czy jakość nie będzie ustępować tej gdyby
> monitor miał wejście analogowe?

Monitor musi mieć złącze DVI-I (lub DVI-A), z DVI-D nie pójdzie jeśli
źródło sygnału będzie analogowe. Opis aukcji wydaje się być nieprawdziwy
- ta przejściówka wygląda na zwykły tani adapter dodawany do kart
graficznych z wyjściami DVI-I. A jak już wspomnieli inni - zmienia on
tylko wyprowadzenie gotowego sygnału na dane piny, absolutnie nie
konwertuje samodzielnie sygnału analog<>cyfra.

> Acha, gdzie to można kupić (w Polsce)?

Np. na Allegro http://tinyurl.com/35xakw .

Pozdr.