Re: Kontroler USB1

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 12:01:56 MET DST

W dniu 2007-08-07 07:30 DooMiniK pięknie wystukał/a:
> Animka zapodał(-a):
>
> Sterownik do tego Bluetooth zainstaluj.

Zainstalowałam jakiś programik Blue Soiel z płytki, a właściwie
ściagnięty z internetu, bo płytka jest porysowana i działa tylko do 7%
instalacji. Adapter IRda mi pięknie działa, a toto nie.
Pojadę w sobotę na giełdę i zwrócę ten adapter z felerną płytką.
Od wczoraj mam nowy skaner Canon LIDE na usb 1.1 i też pięknie działa.
Czy są jakieś sterowniki usb 2.0, czy to już zależy od sprzętu jaki jest
w komputerze?

--
animka