Re: Dlaczego komputer sie wyłącza?

Autor: <wuspur_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 11:18:41 MET DST

> Próbowałeś pracować ze zdjętą pokrywą komputera? Jest
> jakaś różnica?

>Po zdjęciu pokrywy temperatury zmniejszyły się o jakieś 10 stopni. Teraz tem dochodzą maxymalnie do 79 stopni.
Pisałeś, że pomiar może być nie wiarygodny. Odpowiem na to, że raczej
jest wiarygodny bo po zdjęciu pokrywy zanotował mniejsze tem.

>No właśnie. Źle założone chłodzenie, prawdopodobnie.
Trza zdjąć, sprawdzić pastę czy wygląda jakby nie było
kontaktu między radiatorem a rdzeniem procesora, wytrzeć
wszystko co czysta, nałożyć nową warstwę pasty i założyć
porządnie radiator. Jeżeli nie pomoże, to może być za słabe
chłodzenie, ale to dziwne -- standardowy wentylator powinien
sobie radzić, o ile nie masz ukropu wewnątrz obudowy.