Outlook experss - Problem, prosze o pomoc

Autor: Łukasz <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 10:08:19 MET DST

Witam!

Mam bardzo powazny problem z poczta. Mialem pelno wiadomosci na poczcie (nie
pamietam dokladnie ile) i nagle cos sie stalo jak wlaczylem poczte to
wszystkie wiadomosci mi zniknely. Wszedlem do do documents and settings i
tam wyszukalem pliku poczte odbiorczej ktory zajmuje 750MB a nie mam wogole
wiadomosci.

Prosze o pomoc bardzo mi zalezy na tych wszystkich informacjach ktore mialem
w poczcie jest to dla mnie bardzo wazne.

Z gory dziekuje Łukasz