Dlaczego komputer sie wyłącza?

Autor: <wuspur_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 09:53:32 MET DST

Na ten temat sam juz troszke powertowałem w kompie. I znalazłem
temperature mojego CPU, która po 1h pracy dochodzi do ponad 90 stopni
C. Moje chłodzenie chodzi niecicho... A wręcz bardzo głośno. Komp
wyłącza się czasami jak ładuje się system i najczęściej gdy gram w gre
(około 5 min grania maxymalnie). Najdziwniejsze jest to, że z
przeglądarki i windowsa moge korzystać normalnie i komp tylko głośno
chodzi, ale nie wyłącza się. Ale np. gdy korzystam z "windows media
player" po paru min też przestaje pracować.
Początkowo myślałem, że coś nie tak jest z zasilaczem, ale te
temperatury CPU??

Zestawienie sprzętowe kompa:
-Zasilacz Codengen ATX 300W 2 dodatkowe złącza PFC
-Płyta główna ASRock 775TWINS-HDTV Xpress200 RAID VGA uATX
-Procek Intel Pentium D 805 2.66GHz/2x1MB/533MHz LGA775 BOX
-Ramki DDRAM 512MB 400MHz SuperElixir
-Twardziel Western Digital WD1600JB 160GB 8MB ATA100 7200rp
-DVD+/RW Samsung SH-W/S162L DL LS black bulk

Proszę o jakąś rzeczową odp.