Re: E2160 vs X2 5000+ oraz problemy Athlonow z grami

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 08:21:52 MET DST

PSYLO pisze:
> Marx pisze:
>> a coz za problem
>
> Więcej luzu ;-)
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Emotikon

napisalem to bo tez nienawidze przegladac forum, a te wszystkie
sygnaturki i inne debilne ozdobniki doprowadzaja mnie do szalu. Ale
powyzsze rozwiazanie zalatwia sprawe, moze ktos skorzysta
Mam tez plugin do usuwania takich smieci z BBForum, ale szczerze mowiac
nie jestem przekonany co do jego skutecznosci
Marx