serwis Abita,gwarancja

Autor: Monika <czajmonia_at_usuntoo2.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 16:04:19 MET DST

Witam fachowców i nie tylko.
- mam pytanie. Otóż uległa mi uszkodzeniu płyta główna Abita NF7-S.
Zakupiłem ją w styczniu 2005 roku. Nie mam nigdzie napisane jak długą
posiadała gwarancję. Liczę po cichu, że 36 miesięcy, ale chyba takie
terminy wprowadzali dopiero w nowszych płytach. Może ktoś z Was orientuje
się jak ta sprawa wygląda. Próbowałem też w znaleźć w sieci autoryzowane
serwisy Abita, ale jakoś na nic nie natrafiłem. Pomóżcie proszę, bo żal się
rozstawać z taką wspaniała płytą... eh.