Re: Alternatywa ch³odzenia BOX do LGA775

Autor: Player <Player_at_nononono.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 12:22:25 MET DST

> Szukam po prostu normalnego coolera, tyle, ¿e z bezszelestnym
> wiatraczkiem, który bêdzie siê powolutku krêci³.

Zauwazy³es - podobnie jak ja, ze przytrzymanie palcem niweluje terkot
(t³umi), dlatego zrobi³em tak (na E4400):
-kupi³em takie samo ch³odzenie BOX intel za 9.90z³
-zdemontowa³em wiatrak boxowy i przyklei³em go na silikonie, terkotanie przy
obrotach zniknêlo i nawet 1400 jest cicho

procesora nie podkrêcam wiêcej jak 3GHz i nawet w najwiêksze upa³y wystarcza
spokojnie :)

Przymierza³em siê tez do drugiej opcji: zakup
http://www.allegro.pl/item220439457.html

i przyklejenie go jw ale nie doczeka³em siê dostêpnosci tego coolera w
wersji PWM