problem ze zintegrowaną grafiką na FS D2561-C23

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 00:20:54 MET DST

Witam!
Przedstawię uczestników problemu:
1. Płyta główna Fujitsu-Siemens D1561-C23
2. Pamięci OCZ PC3200 2 x 512 MB
3. Procesor P4 2,4 800 Mhz

A teraz problem:
Generator znaków karty graficznej głupieje w trybie Dual Chanell
ale jedynie na zintegrowanej karcie graficznej. Zamiast niektórych literek
są krzaki oraz losowe ciapki na ekranie.

Jeśli włożę kartę w AGP albo gdy pamięci siedzą w jednym banku
to problem nie występuje.
Test pamięci OK

Prędkość w dualu /nie w dualu ma się jak 2078/1470
więc jest o co walczyć, ale nie mam ochoty dokupywać grafy.

W BIOSie przetrenowałem ustawienia dotyczące AGP i Hyper-cośtam.

Czy ktoś przede mną zwalczył ten problem?
Byłbym wdzięczny za pomoc...

Feromon