Re: Zamienniki tuszu do PIXMA 4300

Autor: Marcin (news) <delphins_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 23:24:10 MET DST

Leszek K. pisze:
> Planuje zakup PIXMA 4300 (głównie z powodu możliwości drukowania na
> płytkach). Jak wygląda możliwość stosowania alternatywnych tuszy w tym
> modelu? Zamienniki niby są, ale czy nie ma jakichś zabezpieczeń?

Upierdliwe jest to, że są chipy które trzeba przekładać i przestaje
działać monitorowanie poziomu tuszu.
Poza tym zamienniki są różne. Ja używam ActiveJet - tusz + papier -
jakość jest dobra... tylko nie kupuj czasem w punktach stojakowych w
hipermarketach gdzie kosztują kilka razy więcej niż w sieci.

Marcin