problem z zasilaczem do HPka

Autor: tattva <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 23:09:08 MET DST

W trakcie pierwszych testów HP 6710s zdziwiła mnie praca zasilacza.
Właściwie dwie rzeczy mnie martwią. Po pierwsze - zasilacz piszczy.
Jest to taka dziwna odmiana piszczenia. Przypomina trochę odczytywanie
mocno zarysowanej płyty. Co ciekawe pisk zmienia się wraz z pracą
notebooka. Brzmi to jak pracujący dysk albo czasami pojawiający się
problem z przerwaniami. Trochę dziwnie, biorąc pod uwagę, że to tylko
zasilacz... Druga sprawa to mocne nagrzewanie. Przez moment zasilacz był
bardzo gorący, o wiele bardziej niż zwykle w Asusach...
Czy taka praca zasilacza jest normalna? A może lepiej od razu oddać go
do naprawy?

/tattva

--
samborro maupa gazeta kropa pl