Re: brak stabilnosci przy OC

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 23:06:32 MET DST

On Mon, 06 Aug 2007 22:06:39 +0200
PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:

> Nie popsuć technologię, a wyprzedać na początku najlepsze sztuki żeby
> zbudować "legendę OC", po czym się one jednak mogą zacząć kończyć. Ale
> to tylko takie moje gdybanie, nie przejmuj się :-P

IMO to wygląda tak, że w kolejnych tygodniach produkcji producent dopracowuje procedury testowania procesorów, i po prostu egzemplarze które dają się dużo podkręcić sprzedawane są jako wyższe modele. Bo przecież handlowanie sprzętem, który niewielkim kosztem może dorównać sporo droższym urządzeniom nie leży w jego interesie ;]

--
Pozdrawiam
Brovar