HP Photosmart B9180 - sporadyczne użytkowanie

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 22:42:56 MET DST

Pytałem na *.DTP ale bez efektu więc może tutaj ktoś wie:

Mam pytanie o tą drukareczkę a tak dokładnie o tusze.
1. Jak długo mogą leżeć nierozpakowane tusze (nie mają daty na sobie)
2. Czy jak uruchomię drukarkę a będzie bardzo rzadko użytkowana to nie
będzie problemów np. z zasychaniem głowic, tuszy itp.

Pytam bo kupiłem ten sprzęt do sporadycznych wydruków A3, ale na razie stoi
bo nie mam tego typu zleceń, a korci mnie, żeby ja uruchomić i sprawdzić,
tylko obawiam się, że jak ją wystartuje i nie będzie następnie używana 0,5
roku to będzie po tuszach (co z głowicami?).

Proszę o jakieś info od praktyków tego i podobnego sprzętu

--
Mariusz