Re: WiFi contra Bluetooth w domukich.

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 15:38:12 MET DST

qwerty napisał(a):

> Chodzi Ci o taki?:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Maszt_radiowy_w_Konstantynowie

Dokładnie. :) Ja wiem, że nie udowodniono żadnej szkodliwości i nawet
sam do końca w to nie wierzę - to pewnie tak jak z domniemanym
chorobotwórczym działaniem parowozów czy starszych odbiorników
telewizyjnych. ;P
Niemniej proste porównanie mocy jaką to promieniuje w przestrzeń jest
wystarczające, żebym mógł powiedzieć, iż zdecydowanie bardziej wolę spać
trzy metry od pracującego routera niż w tej samej miejscowości, gdzie
pracuje coś takiego. :)